Promocja marki X na polskim rynku konsumenckim

Producent:MK EBOOKI
Magazyn:jest
Kategoria:01. MARKETING [23]

Cena: 44.00 PLN




Pozostałe zdjęcia:

 
 

Nowość

Towar polecany

Zobacz dodatkowy opis
Dodaj do listy życzeń

Tytuł:  Promocja marki X na polskim rynku konsumenckim, 

Liczba stron:  86, 

Cena:  44,00 zł, 

Kategoria:  Marketing, 

Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna),
Język publikacji:  polski,
Literatura:  tak
Przypisy:  tak
Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opis

            Z literatury przedmiotu jest wiadomym, iż promocja marki ma ogromny wpływ na sprzedaż oraz tożsamość firmy. Jest faktem, co podkreślają H. Pringl i W. Gordon w swej pracy pt. „Zarządzanie marką. Jak wypromować markę”, Poznań 2006, s. 23, iż: Marka symbolizuje obietnicę, mówi, czego możemy się spodziewać od danego produktu, usługi czy przedsiębiorstwa. Zapowiada, czego możemy oczekiwać od osób zaangażowanych w dostarczaniu danego produktu.
            W niniejszej publikacji starano się ukazać wpływ i siłę promocji marki, stopień jej rozpoznawania i kojarzenia przez społeczeństwo, a jednocześnie, w jaki sposób promocja wpływa na środowisko branżowe. Przyjęto tezę, iż promocja marki, jest tak naprawdę najważniejszym elementem, który pozwala odnieść sukces na rynku konsumenckim, jak i w branży.
            W publikacji przyjęto, iż najważniejszym elementem w promocji marki jest utworzenie odpowiedniej jej osobowości, która będzie budziła zaufanie potencjalnego klienta. Marka musi przyciągać. Analiza psychologiczna konsumentów pomaga bardzo w doborze właściwej metody promocji marki. 
            W przypadku marki „X”, konsekwentnie prowadzone przez dziesiątki lat badania marketingowe rynku, dostarczyły firmie faktycznych informacji na temat lansowanych przez nią produktów, co pozwoliło wyeliminować intuicję i nabyte rutynowe doświadczenie, które mogłoby być zawodne. Z pewnością nie jest truizmem stwierdzenie, iż, iż marka „X” jest powszechnie znaną marką w naszym społeczeństwie. Mężczyznom kojarzy się zazwyczaj z majsterkowaniem, skutecznością i niezawodnością proponowanych narzędzi, a kobietom z doskonałym sprzętem gospodarstwa domowego, estetyką jego wykonania, oszczędnością eksploatacji i z czymś, co budzi powszechny zachwyt z racji jego posiadania.
            Celem niniejszej publikacji jest przybliżenie mechanizmów promowania marki „X” na polskim rynku konsumenckim oraz ukazanie strategii marketingowej tego światowego koncernu. Zadanie to jest o tyle frapujące, iż mamy do czynienia z tzw. „mega firmą”, której kadry są świadome wartości oraz pozycji firmy w świecie, nie wspominając o polskim rynku konsumenckim, na którym z reguły produkty tej marki są postrzegane jako doskonałe i niezawodne. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spis treści

WSTĘP

ROZDZIAŁ  I.
CHARAKTERYSTYKA PROBLEMÓW PROMOCJI W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM
1.1. Proces komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
1.2. Zarządzanie potencjałem społecznym (personelem)
1.3. Podsumowanie

ROZDZIAŁ  II.
ROLA I ZNACZENIE MARKI PRODUKTU 
2.1. Pojęcie marki i jej osobowości
2.2. Osobowość marki w badaniach J. Aaker
2.3. Pozycjonowanie marek w umysłach konsumentów
2.4. Istota marki
2.5. Podsumowanie

ROZDZIAŁ  III.
BADANIE METOD PROMOCJI MARKI „X”
3.1. Wprowadzenie do badań
       3.1.1. Metoda badań
       3.1.2. Obszar badań
3.2. Wyniki badań
3.3. Wnioski badawcze

ZAKOŃCZENIE

ZAŁĄCZNIKI

BIBLIOGRAFIA


Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].