POLECAMY

Bankowość internetowa

Producent:MK EBOOKI
Magazyn:jest
Kategoria:06. BANKOWOŚĆ [10]

Cena: 48.00 PLN




Pozostałe zdjęcia:

 
 

Nowość

Towar polecany

Zobacz dodatkowy opis
Dodaj do listy życzeń

Tytuł:  Bankowość internetowa, 

Liczba stron:  122, 

Cena:  48,00 zł, 

Kategoria:  Bankowość, 

Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna),
Język publikacji:  polski,
Literatura:  tak
Przypisy:  tak
Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opis

             We współczesnym świecie, w epoce globalizacji społeczności ludzkie ewoluują w stronę społeczeństw otwartych i opartych na wymianie informacji. Dynamiczny i nieskończony postęp technologiczny jest przejawem wzrostu nakładów kapitałowych na nowe, niezastosowane dotychczas rozwiązania, generujące wyższą oczekiwaną stopę zwrotu i jednocześnie obarczone podwyższonym ryzykiem. Gospodarki krajów wysokorozwiniętych już dawno weszły w fazę postindustrialną, co dopiero staje się w Polsce. 
             Współczesna technika stwarza coraz większe możliwości. Za pomocą Internetu można błyskawicznie komunikować się z całym światem, przesyłać i odbierać dane, prowadzić operacje finansowe nie ruszając się sprzed komputera.
             Bankowość internetowa jest przejawem trendów panujących na świecie opartych na wykorzystaniu kapitału ludzkiego, wiedzy, informacji i odpowiednich metod organizacji i zarządzania. Jest ona nowym zjawiskiem liczącym sobie zaledwie klika lat. Po internetowych bąblach spekulacyjnych na rynkach kapitałowych wiele przedsięwzięć opartych tylko na wykorzystaniu Internetu zbankrutowało. Nieliczne zaś, które ostrożniej gospodarowały posiadanymi zasobami i rozsądniej kontrolowały koszty może będą generowały ponadprzeciętne zyski. Bankowość internetowa jest zjawiskiem fascynującym łączącym świat finansów, nowych technologii i nowoczesnych usług. Temat pracy wymaga podejścia interdyscyplinarnego obejmującego dziedziny nauki takie jak finanse, marketing, zarządzanie, prawo, informatyka, telekomunikacja i kryptografia.
             Celem pracy jest problematyka bankowości internetowej na przykładzie różnych banków takich jak np. PKO BP S.A., BZWBK, Banku BPH, Polbanku. Do realizacji celu wykorzystano szereg najnowszych pozycji literatury, prasy, a także informacje pozyskane z badanych banków, jak i również wiadomości ze stron internetowych. Cała praca składa się z trzech rozdziałów, wstępu, zakończenia oraz wykazu literatury wykorzystywanej przy pisaniu niniejszej pracy. 
             W rozdziale pierwszym przedstawiono bankowość elektroniczną jako nowoczesny kanał dystrybucji usług finansowych. Omówiono tutaj pojęcie oraz cechy charakterystyczne bankowości internetowej, rodzaje bankowości elektronicznej oraz bezpieczeństwo transakcji
i ochronę danych w Internecie.
             Rozdział drugi prezentuje bankowość internetową na przykładzie wybranych banków takich jak PKO BP S.A., BZWBK, Banku BPH, Polbanku. W dalszej części scharakteryzowano podobieństwa i różnice. 
             W rozdziale trzecim przedstawiono ocenę satysfakcji i korzyści z usług bankowości internetowej. Dokonano tutaj opisu procedury badawczej, zamieszczono wyniki przeprowadzonych ankiet oraz scharakteryzowano identyfikację szans, zagrożeń i satysfakcji.
             W zakończeniu przedstawiono podsumowanie i wnioski wypływające ze stopnia rozwiązania tematu.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spis treści

WSTĘP

ROZDZIAŁ  I.
BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA JAKO NOWOCZESNY
KANAŁ DYSTRYBUCJI USŁUG FINANSOWYCH
1.1. Pojęcie oraz cechy charakterystyczne bankowości internetowej
1.2. Rodzaje bankowości elektronicznej
1.3. Bezpieczeństwo transakcji i ochrona danych w internecie

ROZDZIAŁ  II.
BANKOWOŚĆ INTERNETOWA NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH BANKÓW
2.1. Cechy bankowości internetowej w PKO BP S.A.
2.2. Usługi bankowości internetowej w BZ WBK
2.3. Cechy kanału internetowego w banku BPH
2.4. Dostęp do usług internetowych w Polbanku
2.5. Podobieństwa i różnice między bankami w zakresie warunków korzystania
       z bankowości internetowej

ROZDZIAŁ  III.
OCENA SATYSFAKCJI I KORZYŚCI Z USŁUG BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
3.1. Opis procedury badawczej
3.2. Wyniki przeprowadzonych ankiet
3.3. Ocena jakości usług korzystania przez klientów z bankowości internetowej

ZAKOŃCZENIE

SPIS RYSUNKÓW I TABEL

LITERATURA


Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].