Znaczenie usług finansowych w działalności bankowej na przykładzie wybranych banków w Polsce
Nowość
Towar polecany
Tytuł: Znaczenie usług finansowych w działalności bankowej na przykładzie wybranych banków w Polsce,
Liczba stron: 94,
Cena: 42,00 zł,
Kategoria: Bankowość,
Wysyłka: gratis (poczta elektroniczna),
Język publikacji: polski,
Literatura: tak
Przypisy: tak
Format: publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opis
Podejmując problematykę zawartą w niniejszej pracy inspiracją dla autorki stały się po pierwsze wzmożone działania marketingowe wszystkich działających w Polsce, a po drugie własne zainteresowania związane z nowoczesnymi koncepcjami i rozwiązaniami marketingowymi, które wykorzystują największe światowe banki.
We współczesnym świecie rynek ulega przekształceniom pod naciskiem zmian politycznych, ekonomicznych, technologicznych i społecznych. Przeobrażenia przedsiębiorstw, instytucji i organizacji mają również wpływ na zmiany w postrzeganiu i wykorzystaniu marketingu.
Określenia typu „wiek informacji”, „gospodarka wiedzy”, „era nieciągłości” sytuują sektor usług w nowy sposób. Istnieje pogląd, że najbardziej nowoczesne przedsięwzięcia przetwarzają zasoby w łańcuch usług. Sugeruje to możliwość definiowania wszystkich przedsiębiorstw, także produkcyjnych, jako usługowych. Klient kupuje bowiem korzyści, a nie produkty. Można też stwierdzić, że – jak nigdy dotąd – dwa spośród instrumentów marketingu-mix w usługach nabierają szczególnego znaczenia: ludzie i proces.
Marketing jako koncepcja zarządzania coraz częściej wykorzystywany jest także przez przedsiębiorstwa usługowe w Polsce, nie tylko duże, ale również małe. Warto zauważyć, że polskie przedsiębiorstwa nie mają większych problemów przy wdrażaniu rozwiązań marketingowych czy przechodzeniu na tzw. orientację marketingową.
Szczególne trudne zadanie, jeżeli chodzi o zorientowanie marketingowe stoi przed dużymi przedsiębiorstwami, które zostały sprywatyzowane lub jeszcze nie, a którym przyszło stawić czoła gospodarce rynkowej do grupy takich przedsiębiorstw zaliczyć można właśnie banki.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spis treści
WSTĘP
ROZDZIAŁ I.
MARKETING USŁUG FINANSOWYCH
1.1. Ewolucja marketingu bankowego w Polsce
1.2. Pojęcie i zasady marketingu bankowego
1.3. Charakterystyka i klasyfikacja usług
1.4. Cechy usług
1.5. Znaczenie jakości w procesie świadczenia usług
ROZDZIAŁ II.
PREZENTACJA WYBRANYCH BANKÓW PKO BP
2.1. PKO BP SA
2.1.1. Historia
2.1.2. Oferta produktowa
2.2. PEKAO S.A.
2.2.1. Historia
2.2.2. Oferta produktowa
2.3. WBK-BZ
2.3.1. Historia
2.3.2. Oferta produktowa
ROZDZIAŁ III.
OCENA DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ WYBRANYCH BANKÓW
3.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi
3.2. Kształtowanie oferty produktowej
3.3. Kanały dystrybucji
3.4. Promocja
PODSUMOWANIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS TABEL
SPIS RYSUNKÓW