Znaczenie usług finansowych w działalności bankowej na przykładzie wybranych banków w Polsce

Producent:MK EBOOKI
Magazyn:jest
Kategoria:06. BANKOWOŚĆ [10]

Cena: 42.00 PLN




Pozostałe zdjęcia:

 
 

Nowość

Towar polecany

Zobacz dodatkowy opis
Dodaj do listy życzeń

Tytuł:  Znaczenie usług finansowych w działalności bankowej na przykładzie wybranych banków w Polsce, 

Liczba stron:  94, 

Cena:  42,00 zł, 

Kategoria:  Bankowość, 

Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna),
Język publikacji:  polski,
Literatura:  tak
Przypisy:  tak
Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opis

           Podejmując problematykę zawartą w niniejszej pracy inspiracją dla autorki stały się po pierwsze wzmożone działania marketingowe wszystkich działających w Polsce, a po drugie własne zainteresowania związane z nowoczesnymi koncepcjami i rozwiązaniami marketingowymi, które wykorzystują największe światowe banki.
We współczesnym świecie rynek ulega przekształceniom pod naciskiem zmian politycznych, ekonomicznych, technologicznych i społecznych. Przeobrażenia przedsiębiorstw, instytucji i organizacji mają również wpływ na zmiany w postrzeganiu i wykorzystaniu marketingu. 
           Określenia typu „wiek informacji”, „gospodarka wiedzy”, „era nieciągłości” sytuują sektor usług w nowy sposób. Istnieje pogląd, że najbardziej nowoczesne przedsięwzięcia przetwarzają zasoby w łańcuch usług. Sugeruje to możliwość definiowania wszystkich przedsiębiorstw, także produkcyjnych, jako usługowych. Klient kupuje bowiem korzyści, a nie produkty. Można też stwierdzić, że – jak nigdy dotąd – dwa spośród instrumentów marketingu-mix w usługach nabierają szczególnego znaczenia: ludzie i proces.
           Marketing jako koncepcja zarządzania coraz częściej wykorzystywany jest także przez przedsiębiorstwa usługowe w Polsce, nie tylko duże, ale również małe. Warto zauważyć, że polskie przedsiębiorstwa nie mają większych problemów przy wdrażaniu rozwiązań marketingowych czy przechodzeniu na tzw. orientację marketingową.
           Szczególne trudne zadanie, jeżeli chodzi o zorientowanie marketingowe stoi przed dużymi przedsiębiorstwami, które zostały sprywatyzowane lub jeszcze nie, a którym przyszło stawić czoła gospodarce rynkowej do grupy takich przedsiębiorstw zaliczyć można właśnie banki.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spis treści

WSTĘP

ROZDZIAŁ  I.
MARKETING USŁUG FINANSOWYCH
1.1. Ewolucja marketingu bankowego w Polsce
1.2. Pojęcie i zasady marketingu bankowego
1.3. Charakterystyka i klasyfikacja usług
1.4. Cechy usług
1.5. Znaczenie jakości w procesie świadczenia usług

ROZDZIAŁ  II.
PREZENTACJA WYBRANYCH BANKÓW PKO BP
2.1. PKO BP SA
       2.1.1. Historia
       2.1.2. Oferta produktowa
2.2. PEKAO S.A.
       2.2.1. Historia
       2.2.2. Oferta produktowa
2.3. WBK-BZ
       2.3.1. Historia
       2.3.2. Oferta produktowa

ROZDZIAŁ  III.
OCENA DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ WYBRANYCH BANKÓW
3.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi
3.2. Kształtowanie oferty produktowej
3.3. Kanały dystrybucji
3.4. Promocja

PODSUMOWANIE

BIBLIOGRAFIA

SPIS TABEL

SPIS RYSUNKÓW


Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].