NOWOŚCI

Analiza strategiczna firmy jako podstawa do założeń strategii rozwoju

Producent:MK EBOOKI
Magazyn:jest
Kategoria:01. MARKETING [23]

Cena: 48.00 PLN




Pozostałe zdjęcia:

 
 

Nowość

Towar polecany

Zobacz dodatkowy opis
Dodaj do listy życzeń

Tytuł:  Analiza strategiczna firmy jako podstawa do założeń strategii rozwoju, 

Liczba stron:  108, 

Cena:  48,00 zł, 

Kategoria:  Marketing, 

Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna),
Język publikacji:  polski,
Literatura:  tak
Przypisy:  tak
Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opis

            Sukces firmy zależy nie tylko od jej wielkości, ale od tego czy jest ona ekspansywna. Firma powinna do czegoś dążyć, powinna chcieć coś osiągnąć w swojej dziedzinie. Małe ale mobilne firmy często odnoszą sukces i wtedy stają się wielkie.
            Firma, wkraczająca w przyszłość i taka która chce się rozwijać, musi wiedzieć, czym chce być, jakie cele i w jaki sposób ma je osiągnąć, jakie ma szansę powodzenia, z jakimi zagrożeniami musi się liczyć w osiągnięciu pozycji.
Menedżerowie muszą opracować koncepcję całościowego rozwoju firmy i jego przyszłej pozycji na rynku i otoczenia. Tak opracowana koncepcja uwzględniająca własne wyobrażenia o przyszłości i uwarunkowania sytuacyjne oraz potrzeby i możliwości nazywa się strategią.
            Strategia, to określona koncepcja systemowego działania (plan działań), polegająca na formułowaniu zbioru długookresowych celów przedsiębiorstwa i ich modyfikacji w zależności od zmian zachodzących w jego otoczeniu, określeniu zasobów i środków niezbędnych do realizacji tych celów oraz sposobów postępowania zapewniających optymalne ich rozmieszczenie i wykorzystanie w celu elastycznego reagowania na wyzwania rynku i zapewnienie przedsiębiorstwu korzystnych warunków egzystencji i rozwoju.
            Menedżer przed zbudowaniem dobrej i skutecznej strategii firmy, powinien dokonać dwóch analiz: strategiczną diagnozę otoczenia firmy i strategiczną diagnozę organizacji.
            Celem publikacji jest ocena analizy strategicznej firmy na przykładzie przedsiębiorstwa „X”. Analiza ta ma posłużyć za podstawę do założeń strategii rozwoju badanej firmy. Do realizacji celu wykorzystano szereg najnowszych pozycji literatury, prasy, a także informacje pozyskane z firmy „X”.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spis treści

WSTĘP

ROZDZIAŁ  I.
ISTOTA STRATEGII I JEJ ZNACZENIE DLA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA
1.1. Pojęcie strategii w organizacji
1.2. Rola analizy strategicznej
1.3. Formułowanie strategii rozwoju firmy
1.4. Rodzaje strategii, wybór i realizacja strategii
1.5. Strategia jako etap zarządzania strategicznego

ROZDZIAŁ  II.
CHARAKTERYSTYKA SPÓŁKI „X”
2.1. Geneza i rozwój działalności firmy
2.2. Charakterystyka rynku i produktów
2.3. Struktura organizacyjna i organizacja pracy
2.4. Analiza kondycji finansowej spółki

ROZDZIAŁ  III.
ANALIZA STRATEGICZNA DLA FIRMY „X”
3.1. Analiza PEST
3.2. Analiza makrootoczenia
3.3. Analiza otoczenia konkurencyjnego – mikrootoczenia
3.4. Analiza wewnętrzna przedsiębiorstwa
3.5. Ocena pozycji strategicznej firmy
3.6. Analiza SWOT

ROZDZIAŁ  IV.
PLAN STRATEGICZNY DLA FIRMY „X”
4.1. Strategia rozwoju produktu
4.2. Polityka cen
4.3. Sposoby ułatwienia wejścia na rynek i promocji produktu
4.4. Dystrybucja produktu
4.5. Zalecenia strategiczne

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

SPIS RYSUNKÓW, TABEL I WYKRESÓW


Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].