Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy

Producent:MK EBOOKI
Magazyn:jest
Kategoria:01. MARKETING [23]

Cena: 47.00 PLN




Pozostałe zdjęcia:

 
 

Nowość

Towar polecany

Zobacz dodatkowy opis
Dodaj do listy życzeń

Tytuł:  Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy, 

Liczba stron:  100, 

Cena:  47,00 zł, 

Kategoria:  Marketing, 

Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna),
Język publikacji:  polski,
Literatura:  tak
Przypisy:  tak
Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opis

            Dystrybucja jest to zorientowana na osiąganie zysku działalność obejmująca planowanie, realizację i kontrolę fizycznego przepływu materiałów i finalnych produktów z miejsca pochodzenia (produkcji) do miejsca ich zbycia. Celem dystrybucji jest zarządzanie łańcuchami dostaw, czyli przepływami wartości od dostawców do ostatecznych użytkowników.
Potocznie uważa się, że podstawowym celem dystrybucji jest dostarczanie odpowiednich towarów w odpowiednie miejsce, w odpowiednim czasie i po najniższym koszcie. Jednak jest to tylko częściowa prawda, nie ma bowiem takiego systemu dystrybucji, który potrafiłby jednocześnie maksymalizować poziom usług i minimalizować koszty. Rozszerzenie usług wymaga zwiększenia liczby magazynów, dobrego transportu, rozbudowanego systemu realizacji zamówień, a wszystko to ponosi koszty. Niskie koszty dystrybucji to tani transport i niewielka ilość towaru w zapasie i nieliczne magazyny. 
            Punktem wyjścia dla określenia systemu dystrybucji towarów powinna być odpowiedź na następujące pytanie: czego oczekuje klient i co oferuje konkurencja. Klient zwykle zainteresowany jest dostawą towaru na czas oraz gwarancją towaru podczas transportu. Firmy muszą bardzo dokładnie poznać potrzeby swoich klientów oraz muszą brać pod uwagę standard usług świadczonych przez konkurencję i być w stanie oferować usługi przynajmniej na tym samym poziomie pamiętając, iż celem działania jest maksymalizacja zysków, a nie sprzedaży. Firmy muszą poznać sposoby działania swoich klientów, tak aby właściwie planować własne posunięcia.
            Głównym celem niniejszej publikacji jest charakterystyka dystrybucji jako elementu logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy. Do realizacji celu wykorzystano szereg najnowszych pozycji literatury, prasy, a także informacje pozyskane z badanego przedsiębiorstwa.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spis treści

WSTĘP

ROZDZIAŁ  I.
ISTOTA I MIEJSCE DYSTRYBUCJI W MARKETINGU
1.1. Pojęcie marketingu
1.2. Istota dystrybucji 
1.3. Funkcje i rodzaje dystrybucji
1.4. Instrumenty i działania związane z dystrybucją towarów
1.5. Dystrybucja, a inne instrumenty marketingu

ROZDZIAŁ  II.
ISTOTA I STRUKTURA KANAŁÓW DYSTRYBUCJI
2.1. Klasyfikacja kanałów dystrybucji
2.2. Charakterystyka podstawowych typów kanałów
        2.2.1. Kanał bezpośredni
        2.2.2. Kanał pośredni
2.3. Wybór i tworzenie kanałów dystrybucji
2.4. Zarządzanie kanałem dystrybucji

ROZDZIAŁ  III.
LOGISTYKA ORAZ ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE
3.1. Istota logistyki
3.2. Istota zarządzania logistycznego
3.3. Funkcje logistyki
3.4. Funkcje zarządzania logistycznego
3.5. Związek logistyki z zarządzaniem logistycznym
3.6. Zarządzanie logistyczne a koncepcja zarządzania jakością
3.7. Zarządzanie łańcuchem dostaw

ROZDZIAŁ  IV.
ZARZĄDZANIE SYSTEMEM DYSTRYBUCJI TOWARÓW NA PRZYKŁADZIE FIRMY „X”
4.1. Ogólna analiza badanej branży
4.2. Charakterystyka firmy „X”
4.3. Dystrybucja fizyczna produktów
4.4. Orientacja na odbiorcę – logistyka dystrybucji
4.5. Współdziałania i konflikt w procesie kształtowania dystrybucji towarów
4.6. Formy organizacyjne dystrybucji towarów
       4.6.1. Sprzedaż detaliczna
       4.6.2. Handel hurtowy

ZAKOŃCZENIE

SPIS RYSUNKÓW I TABEL

LITERATURA


Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].