NOWOŚCI

------------------------
Pokaż wszystkie

Marka jako narzędzie polityki produktu na przykładzie firmy

Producent:MK EBOOKI
Magazyn:jest
Kategoria:01. MARKETING [23]

Cena: 47.00 PLN




Pozostałe zdjęcia:

 
 

Nowość

Towar polecany

Zobacz dodatkowy opis
Dodaj do listy życzeń

Tytuł:  Marka jako narzędzie polityki produktu na przykładzie firmy, 

Liczba stron:  89, 

Cena:  47,00 zł, 

Kategoria:  Marketing, 

Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna),
Język publikacji:  polski,
Literatura:  tak
Przypisy:  tak
Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opis

            Chcąc osiągnąć silną pozycję, oraz przywiązanie konsumentów, firmy dążą do ukształtowania silnego image swojej marki – pozytywnej opinii i sposobu kojarzenia przez odbiorców. Celem jest, by potencjalni nabywcy towaru byli świadomi istnienia marki na rynku i prawidłowo kojarzyli ją z określonym produktem. Uzyskuje się to poprzez reklamę i inne środki promocji.
            Ważne jest nadanie marce osobowości, czyli zespołu pozytywnych cech kojarzonych przez nabywców z danym markowym towarem, nadających mu w świadomości i podświadomości nabywców, niepowtarzalną jakość. Służą temu prace nad samym produktem i jego opakowaniem, jak również specjalne kampanie reklamowe, oraz odpowiedni dobór kanału dystrybucji. Wszystkie te działania skłaniać mają nabywców, by preferowali daną markę i uznawali ją za lepszą. Stanowi to podstawę do ukształtowania się lojalności nabywców wobec marki.
            Budowa silnej marki na rynku to dążenie do zaspokojenia potrzeb odbiorców. Dążąc do tego mamy głównie na celu ubogacenie istniejących potrzeb i pragnień oraz ich udoskonalenie, a także stworzenie w świadomości konsumenta wyznaczników silnej marki i na tej podstawie dążenie do budowy wizerunku marki w oczach klientów.
            Każda nazwa marki jest swoistego rodzaju składnikiem zestawu informacji przekazywanych odbiorcy. Apel zawarty w nazwie marki oddziałuje na jeden element zmysłów odbiorcy przystosowując daną usługę do praktycznej użyteczności. Przekazywane informacje, będące skupiskiem nazw emocjonalnych zaspokajają różne potrzeby odbiorcy. 
            Głównym celem niniejszej publikacji jest próba przedstawienia marki jako narzędzia polityki produktu na przykładzie przedsiębiorstwa. W publikacji postawiono sobie za cel znalezienie odpowiedzi na m.in. takie pytania jak: czy silna marka pomaga zdobywać i utrzymywać rynki oraz staje się wyznacznikiem wartości firmy? oraz jakie korzyści dla firmy zapewnia marka?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spis treści

WSTĘP

ROZDZIAŁ  I.
ZNACZENIE MARKI W DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ
1.1. Istota i rola marki
1.2. Produkt jako element marketingu mix
1.3. Wybór strategii marki
1.4. Decyzje o nadaniu marki oraz korzyści z ich stosowania

ROZDZIAŁ  II.
PREZENTACJA FIRMY „X”
2.1. Analiza pozycji strategicznej firmy
2.2. Otoczenie konkurencyjne firmy
2.3. Strategia produktu firmy

ROZDZIAŁ  III.
WPŁYW MARKI NA POWODZENIE PRODUKTU NA RYNKU
3.1. Rola marki w sposobie kształtowania produktu w firmie „X”
3.2. Strategiczne uwarunkowania wyboru nazwy marki – na przykładzie firmy
3.3. Rola reklamy i promocji sprzedaży w budowaniu marki firmy „X”

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

SPIS RYSUNKÓW I TABEL


Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].