Projekt strategii firmy na przykładzie spółki

Producent:MK EBOOKI
Magazyn:jest
Kategoria:01. MARKETING [23]

Cena: 48.00 PLN




Pozostałe zdjęcia:

 
 

Nowość

Towar polecany

Zobacz dodatkowy opis
Dodaj do listy życzeń

Tytuł:  Projekt strategii firmy na przykładzie spółki, 

Liczba stron:  105, 

Cena:  48,00 zł, 

Kategoria:  Marketing, 

Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna),
Język publikacji:  polski,
Literatura:  tak
Przypisy:  tak
Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opis

            Sukces firmy zależy nie tylko od jej wielkości, ale od tego czy jest ona ekspansywna. Firma powinna do czegoś dążyć, powinna chcieć coś osiągnąć w swojej dziedzinie. Małe ale mobilne firmy często odnoszą sukces i wtedy stają się wielkie. Firma, wkraczająca w przyszłość i taka która chce się rozwijać, musi wiedzieć, czym chce być, jakie cele i w jaki sposób ma je osiągnąć, jakie ma szansę powodzenia, z jakimi zagrożeniami musi się liczyć w osiągnięciu pozycji. 
            Menedżerowie muszą opracować koncepcję całościowego rozwoju firmy i jego przyszłej pozycji na rynku i otoczenia. Tak opracowana koncepcja uwzględniająca własne wyobrażenia o przyszłości i uwarunkowania sytuacyjne oraz potrzeby i możliwości nazywa się strategią.
            Strategia to określona koncepcja systemowego działania (plan działań), polegająca na formułowaniu zbioru długookresowych celów przedsiębiorstwa i ich modyfikacji w zależności od zmian zachodzących w jego otoczeniu, określeniu zasobów i środków niezbędnych do realizacji tych celów oraz sposobów postępowania zapewniających optymalne ich rozmieszczenie i wykorzystanie w celu elastycznego reagowania na wyzwania rynku i zapewnienie przedsiębiorstwu korzystnych warunków egzystencji i rozwoju.
            Głównym celem niniejszej publikacji jest przedstawienie projektu strategii firmy na przykładzie spółki. Cała publikacja składa się z pięciu rozdziałów, wstępu, zakończenia oraz wykazu literatury wykorzystywanej przy pisaniu niniejszej pracy.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spis treści

WSTĘP

ROZDZIAŁ  I.
METODY OPRACOWANIA STRATEGII
1.1. Istota strategii przedsiębiorstwa
1.2. Rodzaje strategii przedsiębiorstwa
1.3. Metody opracowania strategii
       1.3.1 Analiza strategiczna SWOT
       1.3.2 Metody portfelowe
1.4. Kierunki stosowania strategii
1.5. Wnioski

ROZDZIAŁ  II.
ANALIZA SPÓŁKI "X" Z UWZGLĘDNIENIEM STOSOWANYCH STRATEGII
2.1. Ogólne informacje o spółce "X"
2.2. Opis stosowanych strategii
2.3. Analiza istniejącego stanu
       2.3.1. Analiza SWOT
       2.3.2. Analiza BCG
2.4. Wnioski

ROZDZIAŁ  III.
SFORMUŁOWANIE ZADANIA PROJEKTOWEGO
3.1. Reorganizacja taboru samochodowego
3.2. Optymalizacja kosztów w zarządzaniu taborem samochodowym
3.3. Wdrożenie nowoczesnych systemów informatycznych

ROZDZIAŁ  IV.
PROJEKT STRATEGII FIRMY

ROZDZIAŁ  V.
EFEKTY WDROŻENIA PROJEKTU

PODSUMOWANIE

SPIS LITERATURY

SPIS RYSUNKÓW I TABEL


Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].