Ilość towarów
8
Wartość:
268.00 PLN
Pokaż koszyk
|
Złóż zamówienie
E-BOOKI NAUKOWE
KONTAKT
REGULAMINY
LICZBA E-BOOKÓW: 83 + 10
01. MARKETING [23]
MENU
01. MARKETING [23]
02. ZARZĄDZANIE [10]
03. MSP [10]
04. EKONOMIA [10]
05. FINANSE [10]
06. BANKOWOŚĆ [10]
07. POZOSTAŁE [10]
08. DARMOWE E-BOOKI [10]
09. NA ZAMÓWIENIE [01]
10. WIĘCEJ E-BOOKÓW
E-BOOKI NAUKOWE
KONTAKT
REGULAMINY
LICZBA E-BOOKÓW: 83 + 10
KATEGORIE
01. MARKETING [23]
02. ZARZĄDZANIE [10]
03. MSP [10]
04. EKONOMIA [10]
05. FINANSE [10]
06. BANKOWOŚĆ [10]
07. POZOSTAŁE [10]
08. DARMOWE E-BOOKI [10]
09. NA ZAMÓWIENIE [01]
10. WIĘCEJ E-BOOKÓW
NOWOŚCI
Rozwiązywanie konfliktów w pracy na przykładzie przedsiębiorstwa
Formy zatrudnienia w urzędach administracji państwowej
Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy
Strategia produktu przedsiębiorstwa
Postawy bezrobotnych kobiet w poszukiwaniu pracy
------------------------
Pokaż wszystkie
POLECAMY
Public relations jako sposób tworzenia wizerunku administracji publicznej na przykładzie organizacji
Wykorzystanie analizy strategicznej w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa
System motywacyjny w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy z sektora MSP
Stan i perspektywy rozwoju gospodarstw agroturystycznych na przykładzie powiatu
Fuzje i przejęcia w polskim sektorze bankowym na przykładzie dwóch banków
------------------------
Pokaż wszystkie
PROMOCJE
Kredyt konsumencki
Sortuj według:
nazwy
|
ceny
Lista towarów: 1 - 23 z 23
Nazwa
Cena (PLN)
Model "5 sił M. E. Portera" jako podstawowa metoda analizy konkurencji w sektorze
14.00
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na przykładzie
34.00
Znaczenie i istota marketingu na przykładzie firmy
42.00
Strategia rozwoju gminy
43.00
Analiza marketingowa na przykładzie przedsiębiorstwa transportowego
44.00
Promocja marki X na polskim rynku konsumenckim
44.00
Logstyczna obsługa procesów dystrybucji
45.00
Wykorzystanie analizy strategicznej w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa
46.00
Strategia promocji produktów przedsiębiorstwa na przykładzie spółki
46.00
Logistyczna obsługa procesów dystrybucji na przykładzie firmy
47.00
Marka jako narzędzie polityki produktu na przykładzie firmy
47.00
Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy
47.00
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie firmy
47.00
Negocjacje jako element komunikacji marketingowej w firmie
47.00
Public relations jako sposób tworzenia wizerunku administracji publicznej na przykładzie organizacji
47.00
Analiza i diagnoza strategii rozwoju firmy
47.00
Zarządzanie systemem dystrybucji towarów na przykładzie firmy
47.00
Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie
48.00
Strategia produktu przedsiębiorstwa
48.00
Projekt strategii firmy na przykładzie spółki
48.00
Konkurencyjność przedsiębiorstwa na przykładzie firmy
48.00
Analiza strategiczna firmy jako podstawa do założeń strategii rozwoju
48.00
Kierunki strategii rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie
49.00
Oprogramowanie sklepu:
Sklepna5
.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij
[polityka cookies]
. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij
[zgadzam się]
.