Tekst Tekst + obrazki LANG_OBR
Sortuj według: nazwy | ceny

Lista towarów: 1 - 23 z 23

Model "5 sił M. E. Portera" jako podstawowa metoda analizy konkurencji w sektorze 14.00
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na przykładzie 34.00
Znaczenie i istota marketingu na przykładzie firmy 42.00
Strategia rozwoju gminy 43.00
Analiza marketingowa na przykładzie przedsiębiorstwa transportowego 44.00
Promocja marki X na polskim rynku konsumenckim 44.00
Logstyczna obsługa procesów dystrybucji 45.00
Wykorzystanie analizy strategicznej w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa 46.00
Strategia promocji produktów przedsiębiorstwa na przykładzie spółki 46.00
Logistyczna obsługa procesów dystrybucji na przykładzie firmy 47.00
Marka jako narzędzie polityki produktu na przykładzie firmy 47.00
Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy 47.00
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie firmy 47.00
Negocjacje jako element komunikacji marketingowej w firmie 47.00
Public relations jako sposób tworzenia wizerunku administracji publicznej na przykładzie organizacji 47.00
Analiza i diagnoza strategii rozwoju firmy 47.00
Zarządzanie systemem dystrybucji towarów na przykładzie firmy 47.00
Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie 48.00
Strategia produktu przedsiębiorstwa 48.00
Projekt strategii firmy na przykładzie spółki 48.00
Konkurencyjność przedsiębiorstwa na przykładzie firmy 48.00
Analiza strategiczna firmy jako podstawa do założeń strategii rozwoju 48.00
Kierunki strategii rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie 49.00


Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].