Jak prowadzić tani i skuteczny marketing w czasach kryzysu gospodarczego

Producent:Wydawnictwo ZłoteMyśli
Magazyn:jest
Kategoria:08. DARMOWE E-BOOKI [10]

Cena: 0.00 PLN




Pozostałe zdjęcia:

 
 

Dodaj do listy życzeń

Tytuł:  Jak prowadzić tani i skuteczny marketing w czasach kryzysu gospodarczego, 

Liczba stron:  49, 

Cena:  0,00 zł,

Kategoria:  Darmowe e-booki, 

Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna),
Autor:  Justyna Muszyńska,
Data wydania:  21.07.2009,
Język publikacji:  polski,
Wydawca:  Wydawnictwo Złote Myśli,
Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].