Tekst Tekst + obrazki LANG_OBR
Sortuj według: nazwy | ceny

Lista towarów: 1 - 23 z 23

Analiza i diagnoza strategii rozwoju firmy 47.00
Analiza marketingowa na przykładzie przedsiębiorstwa transportowego 44.00
Analiza strategiczna firmy jako podstawa do założeń strategii rozwoju 48.00
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na przykładzie 34.00
Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy 47.00
Kierunki strategii rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie 49.00
Konkurencyjność przedsiębiorstwa na przykładzie firmy 48.00
Logistyczna obsługa procesów dystrybucji na przykładzie firmy 47.00
Logstyczna obsługa procesów dystrybucji 45.00
Marka jako narzędzie polityki produktu na przykładzie firmy 47.00
Model "5 sił M. E. Portera" jako podstawowa metoda analizy konkurencji w sektorze 14.00
Negocjacje jako element komunikacji marketingowej w firmie 47.00
Projekt strategii firmy na przykładzie spółki 48.00
Promocja marki X na polskim rynku konsumenckim 44.00
Public relations jako sposób tworzenia wizerunku administracji publicznej na przykładzie organizacji 47.00
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie firmy 47.00
Strategia produktu przedsiębiorstwa 48.00
Strategia promocji produktów przedsiębiorstwa na przykładzie spółki 46.00
Strategia rozwoju gminy 43.00
Wykorzystanie analizy strategicznej w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa 46.00
Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie 48.00
Zarządzanie systemem dystrybucji towarów na przykładzie firmy 47.00
Znaczenie i istota marketingu na przykładzie firmy 42.00


Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].