Ilość towarów
0
Wartość:
0.00 PLN
Pokaż koszyk
|
Złóż zamówienie
E-BOOKI NAUKOWE
KONTAKT
REGULAMINY
LICZBA E-BOOKÓW: 83 + 10
01. MARKETING [23]
MENU
01. MARKETING [23]
02. ZARZĄDZANIE [10]
03. MSP [10]
04. EKONOMIA [10]
05. FINANSE [10]
06. BANKOWOŚĆ [10]
07. POZOSTAŁE [10]
08. DARMOWE E-BOOKI [10]
09. NA ZAMÓWIENIE [01]
10. WIĘCEJ E-BOOKÓW
E-BOOKI NAUKOWE
KONTAKT
REGULAMINY
LICZBA E-BOOKÓW: 83 + 10
KATEGORIE
01. MARKETING [23]
02. ZARZĄDZANIE [10]
03. MSP [10]
04. EKONOMIA [10]
05. FINANSE [10]
06. BANKOWOŚĆ [10]
07. POZOSTAŁE [10]
08. DARMOWE E-BOOKI [10]
09. NA ZAMÓWIENIE [01]
10. WIĘCEJ E-BOOKÓW
NOWOŚCI
Analiza porównawcza sprawozdań finansowych na przykładzie dwóch przedsiębiorstw
Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie
Sprawozdania finansowe źródłem informacji dla zarządu
Proces restrukturyzacji podmiotowej sektora bankowego w ostatnich latach
Analiza organizacji procesów produkcji na przykładzie spółki
------------------------
Pokaż wszystkie
POLECAMY
Proces restrukturyzacji podmiotowej sektora bankowego w ostatnich latach
Wykorzystanie analizy finansowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Finansowe aspekty prywatyzacji polskiej gospodarki
Wykorzystanie analizy strategicznej w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa
Kredyty konsolidacyjne dla osób fizycznych na przykładzie wybranych banków
------------------------
Pokaż wszystkie
PROMOCJE
Kredyt konsumencki
Sortuj według:
nazwy
| ceny
Lista towarów: 1 - 23 z 23
Nazwa
Cena (PLN)
Analiza i diagnoza strategii rozwoju firmy
47.00
Analiza marketingowa na przykładzie przedsiębiorstwa transportowego
44.00
Analiza strategiczna firmy jako podstawa do założeń strategii rozwoju
48.00
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na przykładzie
34.00
Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy
47.00
Kierunki strategii rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie
49.00
Konkurencyjność przedsiębiorstwa na przykładzie firmy
48.00
Logistyczna obsługa procesów dystrybucji na przykładzie firmy
47.00
Logstyczna obsługa procesów dystrybucji
45.00
Marka jako narzędzie polityki produktu na przykładzie firmy
47.00
Model "5 sił M. E. Portera" jako podstawowa metoda analizy konkurencji w sektorze
14.00
Negocjacje jako element komunikacji marketingowej w firmie
47.00
Projekt strategii firmy na przykładzie spółki
48.00
Promocja marki X na polskim rynku konsumenckim
44.00
Public relations jako sposób tworzenia wizerunku administracji publicznej na przykładzie organizacji
47.00
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie firmy
47.00
Strategia produktu przedsiębiorstwa
48.00
Strategia promocji produktów przedsiębiorstwa na przykładzie spółki
46.00
Strategia rozwoju gminy
43.00
Wykorzystanie analizy strategicznej w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa
46.00
Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie
48.00
Zarządzanie systemem dystrybucji towarów na przykładzie firmy
47.00
Znaczenie i istota marketingu na przykładzie firmy
42.00
Oprogramowanie sklepu:
Sklepna5
.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij
[polityka cookies]
. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij
[zgadzam się]
.